atter en jentekveld

Hei folkens! Holdt på å si god morgen meen så så jeg på klokka at det er mer som kveld, så god kveld!♥ Har ligget under dyna i sofaen og hatt CSI Miami-maraton i hele kveld og nå starter håndballkampen så det er på tide å skifte kanal. Alle dere håndballfans der ute må ikke glemme den, det er tross alt finale, Norge mot Montenegro på tv2 nåå.

I går kveld kom jentene til meg og vi bare pratet, lo og hadde det kjempe koselig, like always. Anna lå over og vi sto opp i 10 tiden i morrest fordi vi skulle spille håndballkamp mot Flå og det skulle alle andre jentene som var her i går også. Jeg hadde egentlig ikke noe særlig trua på den kampen ettersom vi tok over for Heimdal 94 som egentlig skulle spilt den, men hadde en annen kamp samtidig, så vi spilte mot et 18års lag! Og vi vant faktisk 20-24!

Hanna og Ida♥
Ida og Johanna♥
Thea og meg♥

Martine, Johanna, Ida, Anna, meg og Thea♥

Flere som ser håndballkamp nå eller?

19 kommentarer

Siste innlegg