Ukens Spørsmål

er du i slekt med l0ve?

nei 🙂

Blir du glad når folk sier at du er pen?

Ja haha blir ikke alle det?

Hvilken serie vil du ambefale mest? Kan du si kort om hver seriene du ser på? og hvilken nettside du ser de på?

Serien jeg synes er helt klart best er 90210 uten tviil. Alle seriene jeg ser handler jo om det berømte tenåringsdramaet, kjærlighet, vennskap og blabla ja dere skjønner. Jeg ser seriene på www.watchseries.eu som er en gratis nettside og du trenger heller ikke bruker for å se.

blir du lei deg når folk sier du er ginger?

ja griner meg i søvn hver kveld :((((((( Nei jeg blir absolutt ikke lei meg. Altså hvis du er blond og jeg kaller deg blond, blir du lei deg? Eller hvis du er brunette og jeg kaller deg brunette, begynner du å gråte da? I don’t think so.

hva var snittet ditt i fjor? hvor tror du at du ligger iår?

jeg har alltid hatt 4.9 i snitt, men i år tror jeg det blir fra 4.6 til 4.8

Ser du ned på de som er yngre enn deg, eller ikke er fullt så pen som deg?

Nei nei nei og nei så absolutt ikke herregud..

hvilken rase er huden deres og hvor mye kostet den?

Hun er av rasen Coton de Tulear, og hun kostet 13000 svenske kroner ettersom vi kjøpte henne i Sverige.

Hvor hadde du hatt lyst til å bo i verden?

Hvis jeg hadde fått valgt hadde det nok blitt Miami, Florida eller London kanskje.

Er det sant at du er drit frekk i virkeligheten?

wow du får det virkelig til å høres ut som om det går rykter om at jeg er dritfrekk haha. Nei jeg vil absolutt ikke si at jeg er frekk på noen som helst måte?

Leser du alle kommentarer?

Yesss I do

hva er det du spiser?

Haha glutenfrie lefser….. De er faktisk dritgode!

Kan du forklare det med privatlærer?

Oookei hør nå. En liten stund før tentamen bestilte jeg meg en privat mattelærer i håp om å lære meg litt matte. Mattelæreren min heter Oda og er ei kjempegrei jente som går på NTNU og er mildt sagt et mattegeni. Hun er hos meg to timer i uka og det hjelper faktisk sykt. Nå tror sikkert 60% av dere at jeg er dum og er problembarn fordi jeg har hjemmeundervisning haha, men det har ingenting med det å gjøre. Jeg skjønner ikke en dritt av det mattelæreren min på skolen sier og jeg får null motivasjon av det, derfor prøver jeg noe nytt. Og jeg anbefaler det! HER er nettsiden jeg bestilte fra.

kan vi få se runwaydreamz shortsen på?

Ja det kan dere, bare ikke aaakkurat nå

Du vet vell at du er i toppbladet?

Haha ja jeg vet det 🙂

hvor lang avstad er det mellom deg og gjengen din? altså husene

Ikke langt i det hele tatt, vi går til og fra hverandre ja og noen av dem kan jeg se fra huset mitt

hvor høy er du?

1.70

Hvilket lag og hvilken posisjon spiller du på?

Spiller midtback på Heimdal


Noe dere lurer på til neste gang?

59 kommentarer

Siste innlegg