nå har jeg tatt ferie




Nå er jeg lei av skole, lei av å stå opp tidlig, lei av stress og jeg vil bare ha ferie!!!!! Så derfor har jeg bestemt meg for å rett og slett ta feire. Kom hjem etter skolen og skulle egentlig ha mattelærer, men altså ettersom jeg har tatt ferie så ble det ikke det. Okei haha, det er ikke sånn at jeg skal droppe ut av skolen og ta den slags ferie, men ettersom jeg er ferdig med alle prøver og fremføringer for i år så er det ikke noe poeng i å overstresse seg for ingenting. Nå sitter jeg og gjør det jeg elsker mest av alt, drikke te, spise god mat og se på serier. Og dette skal jeg gjøre hver dag fram til juleaften, og kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å gjøre det en god stund etter julaften også haha. Har sett pretty little liars, 90210, gossip girl, frustrerte fruer og sex and the city som jeg kommer på nå, men selfølgelig ikke alle sesongene da, så mjeg tror jeg må starte over igjen å finne ut hvilke jeg mangler.

Noen som har noen serier å anbefale?

43 kommentarer

Siste innlegg