nytt fra sonextyear.com

Hei dere!♥

Fikk en pakke i posten når jeg kom hjem fra skolen i dag, det er såå herlig å komme hjem til det! Den var fra sonextyear.com og besto av fem klesplagg, tre topper, en kjole og en shorts. Anbefaler alle å ta turen innom nettsiden deres, for de har utrolig mye fint! En av mine absolutt favoritt nettsider.

Nydelig topp med gullfarget palljetkrage. Perfekt til bursdager og nyttårsaften foreksempel.

Elsker denne t-skjorta allerede! den er stor og har superdeilig stoff ♥ luuv it

Dritkul topp med trekantet mønster. Passer perfekt på fest og med en shorts, men det er kanskje liiiitt kaldt for det akkurat nå haha

Ååh denne kjolen er bare så søt! Tror kanskje jeg kommer til å bruke den på juleaften. Elsker kjoler og topper med slik krage sånn som den har.

Også fikk jeg til slutt denne shortsen fra runwaydreamz. Jeg har en shorts fra runwaydreamz fra før og jeg bare elsker alle shortsene derfra, de er så råå også sitter de perfekt! Den er forresten i medium.

Hva synes dere?

//sponset innlegg

24 kommentarer

Siste innlegg