hva jeg bruker på leppene mine

Får hundrevis av spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine, så da tenkte jeg å vise dere deet. Bruker ikke alltid alt dette, men det er hvertfall det jeg bruker mest til vanlig.


Det jeg starter med er lipsyl-skrubb fra The Body Shop, med små biter i som skal friske opp leppene. Deretter bruker jeg O-plump fra Smashbox som skal hovne dem opp så de blir fyldigere. Jeg vet ikke om det blir så store forandringer, men det føles hvertfall litt sånn, fordi den svir ganske mye de første gangene, men det viser bare at det skjer noe med leppene. Det blir også en veldig fin rosafarge av den,

Så bruker jeg en lipliner som dere ser på bildet over, fra Chanel. Det er en nydelig rosafarge med et lite hint av korall som passer til de fleste rosa lebestifter faktisk. Det er praktisk at den har en liten kost på enden så man kan blande sammen liplineren med lebestiften. Etter jeg har tatt på den påfører jeg en lebestift fra Dior med en nydelig rød/rosa/korall/fersken farge. Det som er så fint med den er at jeg selv kan velge hvordan den skal se ut. Tar jeg på veldig mye blir den veldig fin rød/oransje, men hvis jeg tar på litt svakere blir den rosa. Jeg er helt forelsket i den og den er uten tvil min favoritt. Fargen heter: Dior Addict Extreme 639.



Etter det tar jeg enten på en lyslys rosa fra Viva La Diva eller en herlig fersken farget fra Guerlain, den kommer nok opp på en god nummer to av mine favoritter. Den ser ut som den er ganske lik den fra Dior, men den er mye mer frisk og oransj. Jeg liker å blande lebestifter for å finne den perfekte fargen, ved å blande Dior med Viva blir det en litt lysere rosafarge, men jeg er ikke noe særlig stor fan av Viva fordi de er så dårlig kvalitet.


Her har jeg på meg mye av både Dior og Guerlain, se så fint det blir! Jeg synes hvertfall det!

Hva synes dere?

del gjerne innlegget hvis du likte det!

18 kommentarer

Siste innlegg