lykkelig uviten

Heihei! Kom hjem fra håndballkamp for en god stund siden. Vi spilte mot Csk og tapte…. Haha ååh så irriterende. Vi lå under hele kampen med 8-9 mål også på slutten tok vi dem igjen så vi bare var 2 mål bak og det var såå nære… Men uansett, når jeg kom hjem måtte jeg skyndte meg skikkelig fordi jeg skulle i bursdag til Stine og Jenny. Og ja legg merke til at jeg skriver at jeg ‘skulle’ fordi det ble det desverre ikke noe av. Jeg ordnet meg og alt også fikk jeg noen syke synsforstyrrelser, noe som er starten på migreneanfall. Så jeg satt i bila på vei til bursdagen og kjente at jeg ikke klarte det likevell.


her, på bildene over var jeg lykkelig uviten om hva som kom til å skje… daakar mej. Ble ikke no fest på meg i kveld.

hahapå vei hjem igjen tenkte jeg at jeg fortjente en burger osv så jeg kjøpte meg min elskede gummi burger som jeg elsker så høyt, det er så godt! Også kom jeg kom nemlig på at jeg i morgen skal kjøre fem timer frem og fem timer tilbake for  spille EN kamp på Rørvik…… Og da dro jeg innom filmsjappa og leide tre filmer til bilturen haha 🙂 elsker roadtrips, problemet er bare at vi kjører klokka ÅTTE i morgen tidlig!!! Håper jeg blir bedre da, for hvis jeg har så vondt i hodet som jeg har nå, så ser det dårlig ut.

Hva gjør dere i kveld? Ønsk meg god bedring og lykke til i morgen da dere♥♥

19 kommentarer

Siste innlegg