julestemning

Hei dere! Nå sitter jeg på rommet og slapper av med Tanya, ei kjempe herlig jente skulle ha et intervju om bloggen min til et skoleprosjekt. Etterpå skal jeg bare kose meg og begynne å redigere en film! Vi har fri i morgen og det er såå deilig! Så i morgen skal jeg bare ta det med ro før jeg drar til byen for å møte Aurora og etter det skal jeg spille håndballkamp mot Charlottenlund.

I dag hadde vi basketballturnering på skolen og haha deeet var jo helt greit og litt flaut med tanke på mine (ikke så store) ferdigheter innen basket.. Og ja jeg hadde på meg sminke i dag!!! Fordi jeg følte for det ettersom det var en sånn turnering pluss at jeg skulle til byen. Etter skolen dro jeg til mimmi (mormor) for å bake pepperkaker. Ååh får sånn julestemning av det! Skal selvføølgelig pynte dem med masse melis og godteri etterhvert da hiihi. Også har vi en sånn pepperkakekalender hvert år, som henger i vinduskarmen 🙂



aner ikke hva jeg holder på med her haha.





Flere som får julestemning av pepperkaker eller?

13 kommentarer

Siste innlegg