denne ukens antrekk

Hei folkens! Jeg var med Johanna hjem etter skolen i dag for å gjøre en skoleoppgave som skal leveres i morgen. Hadde sodd til middag og jeg bruker alltid å glemme hvor godt det egentlig er, så blir like overasket hver gang. Vi satt og bladde gjennom litt julekjoler på Nelly mens vi spiste, før vi fant ut at vi skulle sove middag, haha. Så skrudde vi på nattalista på spotify og sovnet på et blunk. Våknet ca to timer etter alene i det stappmørke rommet og finner Johanna på kjøkkenet lys våken. MINDFUCKED AS HELL. Skjønte ingenting…..

Men over til overskriften. Dere husket den heeeerlige genseren/jakka jeg kjøpte meg i helga, det var kanskje en dum ide, fordi jeg kommer aldri til å bruke noe annet enn den!! Den er såå deilig. Har brukt den hver dag etter at jeg kjøpte den haha. Tør ikke helt å vaske den heller, er redd for at stoffet skal bli ødelagt.

har gått med dette antrekket hele uka, and it will stay that way! haha



på bildet her ser den skikkelig nuppete ut, men den er bare supermyk og deilig i virkeligheten, hahaha okei jeg elsker den jakka.

Noen andre som har en favoritt kosegenser?

15 kommentarer

Siste innlegg