siste innkjøp

Kjøpte ikke så mye når jeg var i byen på lørdagen. Skulle egentlig bare kjøpe en concealer og en fin topp, også ble det bare litt ekstra småtteri. Here you go!

seriøst verdens herligste kosegenser/jakke! Dere ser kanskje på bildet at det er sånn godt kosestoff? Men den er nok enda kosesete(?) eh kosete kanskje haha, eenn den ser ut! Kjøpte den utrolig nok på Monki, er egentlig ikke noe typisk dem med sånne klesplagg. Men hvertfall, den kostet ca 500 kr. Og jeg har den faktisk i XS haha den er skikkelig stor i størrelsen da.


Kjøpte denne på Monki for 80 kr. Haha den ser helt rød ut på bildet, men den er egentlig fiin burgunder! Skjedde noe sykt med lyset, og jeg årket ikke ta flere. Den faktisk mye finere i virkeligheten, selv om det bare er en helt vanlig t-skjorte selvfølgelig.



Kjøpte en ring fra Gina Tricot, egentlig bare fordi jeg bruker å få litt panikk på slutten av shoppingen fordi jeg har kjøpt så lite, så jeg må bare kjøpe noe for å kjøpe noe haha… Den kostet 79 kr tror jeg 🙂



en concealer fra Bobbi Brown, har tenkt å skrive en anbefaling av mine Bobbi Brown produkter senere foresten! Den koster 150 kr og jeg kjøpte den på Kicks. Også O-Plump fra Smashbox, det er en lipsyl greie som liksom skal hovne opp leppene så de blir større. Har aldri prøvd den før, men har hørt mye positivt om den. Den kostet 250-300 husker ikke helt.

Noe dere likte?

19 kommentarer

Siste innlegg