my weekend

Helloo babes! Ettersom jeg har vært litt smålig passiv med hverdagslivet mitt på bloggen i helga tenkte jeg å fortelle dere litt om den. På fredagen gjorde jeg ingenting haha, var på trening og etter det spiste jeg pizza og sov, jadaa. På lørdagen ble jeg vekt klokka halv ti av en nok så utolmodig Johanna som sa jeg måtte årdne meg fordi vi skulle til byen. Så vi tok bussen til byen ganske tidlig for å shoppe litt småtteri. Når klokka begynte å nærme seg tre ble vi ultrastressa fordi vi måtte spise mat i rett tid før en håndballkamp, og det var seriøst fult overalt! Så vi endte opp på en gammel cafè og det var så flaut… Det virket som det var et gamlehjem liksom.

Så dro vi hjem, ferdigshoppet og klar til kamp. Vi vant foresten kampen, mot Rana! :-)))) Etter kom det kom det som sagt noen jenter til meg og vi så film og hadde det kjempekozii. Så lå Aurora over.

Våknet opp på søndagen halv ett, eller vi ble vell vekt av mamma. Så skulle jeg på kamp et lite stykke unna om en halv time (!) mot Hovein/Lundamo tredje div.. Heldighvis vant vi den ogsåå. Den søndagen (altså i går) var så sinnsyk chill, når vi var ferdige med kampen. Vi kjøpte oss burder fra stjernegrillen og leide verdens morsomste film, 21 jump street! Jeg tror jeg aldri har flira så mye av en film, dere måå bare se den!



på en skala fra en til ti, HOW JELLY ARE YOU REALLY

What did you do yesterdayy og hva synes du om bildene?♥

 

21 kommentarer

Siste innlegg