gårsdagens jentekveld

Hei folkens! Beklager for sen blogging i dag, men jeg har rett og slett bare slappet av og ikke årsket å blogge. Jeg sa jo at jeg skulle vise dere innkjøpene mine i går, men jeg rakk det ikke så de kommer i morgen!

I går kveld var jeg hjem mens mamma og pappa var på julebord på 3t, så Aurora lå over. Hadde besøk av noen herlige jenter og vi hadde det såå koselig! Er ikke så ofte at vi har slike jentekvekvelder så derfor er det spesielt morsomt når vi først har dem, maaaasse latter og musikk. Ble ganske så i overkant sent da haha, kom oss ikke i seng før halv fem eller noe, jaajja. Tok ikke så mange bilder men et par, så dere kan jo få se de vi tok da.



nora, johanna og anna♥

etter jentene hadde dratt lagde jeg og rora nachos, jordbær og sjokolade og så en film, this means war, helt til vi sovnet. Så ble vi vekt av mamma og pappa som kom hjem fra julebordet. Hahaha de hadde ganske masse morsomt å fortelle. Morten Ramm og mamma hadde nemlig stått for underholding, hahaha I’ve seen the video…….

Hva gjorde dere i går?

18 kommentarer

Siste innlegg