ENDELIG HELG


Heei babes! Er så herlig at det endelig er fredag igjen, selv om jeg synes alle ukene går dritfort for tiden! Uka her har egentlig vært helt grei, ikke noe stress, bortsett fra at vi hadde samfunnsfagprøve i dag… haha den gikk iiikke så bra, men jaja. Hadde en sånn spontan framføring i engelsk som jeg egentlig ikke visste at vi skulle ha, så jeg hadde ikke øvd på noe, leste bare opp det jeg skulle si, men jeg fikk faktisk 5+ haha! En fin start på helga. Nå har jeg hoppet i koseklærne og sminket meg haha I KNOW, hva har skjedd med meg. Straks stikker jeg til Johanna og drar etterpå på treening.


aah de har begynt å selge julekaker på butikken! And I’m going crazyy. Kokosmakroner♥♥♥ hihi

Vi snakkes senere! Noe spesielt dere vil at jeg skal blogge om i hega? 🙂

33 kommentarer

Siste innlegg