nyttårsball – og julekjoler

Da er det snart desember, og time for cute dresses! Er jo mange fine kjoler på nett, som foreksempel på nelly. Okei det er jo nesten bare nelly..? haha jeg finner hvertfall ingen andre plasser når jeg tenker meg om. Personlig kommer jeg nok ikke til å bestille meg noen nyttårsball eller julekjole i år, kun fordi jeg ikke gidder haha. Hvis jeg finner en syyyk kjole i en eller annen butikk kommer jeg sikkert til å kjøpe den, men generelt så hater jeg det stresset med å finne THE PERFECT DRESS liksom. Så om jeg ikke finner noe, skraper jeg vell sammen noe fint fra klesskapet. Okei nå hørtes jeg ut som en uteligger.

Her er hvertfall noen tips til dere da! Alle er foresten fra Nelly.

hvit kjole HER svart kjole HER

beige/grå kjole HER mønstrete kjole HER

Eller hvis dere vil gå for noe enda litt finere, så er jo maxikjoler helt nydelige spør du meg! Er kanskje litt vanskeligere å danse med hæla i taket, men altså hvis du går i tiende foreksempel, så vil du kanskje være litt ekstra fin på det siste skoleballet!

rød kjole HER svart kjole HER

Noen dere synes var fine? Andre kjolenettsider dere vil anbefale?

26 kommentarer

Siste innlegg