“har film og sjokolade, e der om ti min”

Hei dere! Var på heldags-roadtrip rundt i Norge i går for å spille håndballkamper, derfor det ikke var spesielt bra blogging. Vi vant foresten alle kampene, men tapte den første i uka her.. jaaja :-))))) Kom hjem rundt ni tiden, og da fikk jeg melding fra rora om at hun kom straks, med film og sjokolade. Så jeg hoppet i dusjen og før jeg visste ordet av det sto Aurora i gangen, haha. Vi dro på butikken og hun klarte da selvfølgelig å glemme igjen kortet sitt der, så når vi hadde kommet hjem og akkurat skulle til å skru på filmen, fikk vi telefon om at de hadde kortet og stengte om fem min! haha streeess.

Vi så Forrest Gump, seriøst verdens fineste film! Det ble en kjempe koselig kveld med masse latter, like always! Og såå sovnet jeg……. haha




Hva gjorde dere i går?

18 kommentarer

Siste innlegg