gleder meg til skolen i morgen

Dag nr 2 på hospitering endelig overstått! Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg gleder meg faktisk til skolen i morgen! Savner allerede klassen og slaskheten vår.. Er så utrolig chill på skolen, ingen som gidder å se bra ut for ingen bryr seg. Heller ingen som gidder å mobbe eller plage andre, fordi hvorfor faen skal vi gidde det liksom haha? Så i morgen skal jeg stå opp ti minutter før skolen starter, spise, pusse tennene, slenge på meg det styggeste jeg eier og ikke se meg i speilet 🙂

Foresten så hadde jeg faktisk en av de værste dagene på lenge i dag. Forsov meg først en time og rakk ikke bussen, så jeg måtte ta en som kom mye senere. Og når jeg endelig kom frem så visste jo ikke jeg hvor skolen var, haha har vell nevnt at jeg ikke er så god i orientering.. Tok ca tjue minutter for meg å komme meg fram til skolen som lå to minutter unna bussholderplassen jeg gikk av på. Var seriøst ikke langt i fra at jeg begynte å grine. Ogsåå når jeg skulle hjem tok jeg feil buss TRE GANGER!! hahaha ååh, hvorfor meg?!? Så det tok omtrent en og en halv time for meg og komme meg hjem, noe som til vanlig tar tjue minutter……………. :-((


I lunsjen dro vi til Fairytale Cupcakes i byen og spiste nyydelige cupcakes♥ eller ikke jeg da, men de har faktisk glutenfrie cupcakes på torsdag, fredag og lørdag!

Så dro vi på en sjokoladebutikk, med maaasse herlig godteri, og gjett hva vi kom ut med da… hahaha tre mini-gummi-hamburgere



Var herlig å komme hjem å hoppe i koseklær! Nå kommer Anna for å pugge til naturfag prøve, men det kommer konkurranse senere! 🙂

Hvordan er det på skolen deres?

19 kommentarer

Siste innlegg