min dag

Hei dere! Sitter her stappmett og blogger nå, før jeg tar turen til Katrine med Anna og Johanna fordi vi skal ha feeeest :-));-PP;-)):-) neida vi skal pugge til musikkprøve, YESS. Og i tillegg må jeg øve til en spanskfremføring som jeg skal ha i morgen. Jeg skal snakke spansk i fem minutter om Trondheims historie hehe. Er sikker på at jeg kan telle de spanske ordene jeg kan på to hender, altså ja jeg kan ekstremt lite spansk….. Så det blir jo kleint, flaut og forferdelig, men ook.

I dag var jeg i byen med klassen på ‘opplæringsdagan’, det har noe med utdanning og valg og gjøre! Der var også mange andre skoler i Trondheim, så vi møtte maasse kjentfolk. Satt egentlig bare å slappet av og spiste sjokolade hele tiden, og hver gang det kom en lærer tok vi fort fram en brosjyre og latet som vi var skikkelig engasjerte haha.

haha sykt fin

Når jeg kom hjem sendte jeg melding til pappa og lurte på hva vi skulle ha til middag AND LOOK

hihihi verdens beste burger! og pappa da så klart hehe

Hva har dere gjort i dag?

23 kommentarer

Siste innlegg