Ukens Spørsmål

Lure bare på hva skriften du bruke i starten på de fleste videoene dine?

Før så brukte jeg forskjellig nesten hver gang, men nå har jeg blitt totalt forelsket i American Typewriter Light.

leser du ofte bloggene til de som kommenterer bloggen din?

Jeg går ofte innom de som kommenterer ja 🙂 Men jeg kommenterer ikke særlig mye fordi jeg er redd for at andre vil legge igjen kommentarer på blogger med mitt navn. Hvertfall, om noen har fått stygge kommentarer på bloggen sin fra mitt navn, så er det ikke meg!

Hvilken skole går du på?

Jeg går på Stabbursmoen Skole

hvor får du inspirasjon din ifra når det kommer til klær?

Får inspirasjon fra weheartit.com, andre blogger og forskjellige blader.

heter du mathilde caroline holck?

jepp!

har du jobb?

Nei

Hvor har du fått tapeten på rommet ditt fra?

Det er nok denne tapeten du mener, og den er Pernille sin 🙂 Jeg tok noen bilder på rommet hennes og fikk hundrevis av kommentarer om hvor man kunne kjøpe den haha. Den er fra Fargeriket Reinås.

Kan du synge??

haha jeg har faktisk gått på sang og jeg synger heeeele tiden. Men det betyr ikke at jeg nødvendighvis må være flink til å synge! Familien min og vennene mine har sannsynlighvis blitt så vant til det at de ikke gidder å bry seg, og jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre jeg heller. Jeg driter i om det er forferdelig å høre på, fordi jeg elsker synge, and that’s my story 🙂 For noen år siden var jeg foresten helt into songwriting og skrev sanger hver dag! Har tatt vare på mange av dem og noen er faktisk ganske fine, men jeg kommer nok ikke til å legge dem ut på bloggen!

Hvor redigerer du bildene dine? 🙂

Jeg redigerer dem lysere og klarere i Gimp. Farger og effekter i PicMonkey og Pixlr.

Språk på ungdomskolen?

Spansk

Hva har du tenkt å søke på til VGS?

Skal først og fremst hospitere Studiespesialisering med entreprenørskap på Thora Storm, men jeg vurderer vanlig studiespesialisering på heimdal.

Er hummel håndballen din god?

Jess, jeg anbefaler den! Og også alle andre håndballer med ekte skinn, jeg synes ikke det er noe vits i å kjøpe håndball som ikke er i ekte skinn, det er såå stor forskjell!

når har du bursdag?

7.februar

Skal du på Justin bieber konsert i april og One direction konsert?

haha neei 🙂

hvordan lagde du de strekene i ansiktet på bursdagen?

Brukte noe ansiktsmaling-halloween-greier. Men jeg mener, hva som helst kan brukes 🙂

Hvilken person er du på skolen? Den stille og alene, mobberen eller bråkmakeren liksom

haha jeg og vennene mine er vell de gale i klassen, de som finner på de sprøeste og morsomste tingene 🙂

Hvor ofte trener du?

Jeg trener håndball 2-3 ganger i uka i tillegg til kamper da selvfølgelig, og ellers trener jeg litt på 3t 🙂

Hvilken årstid liker du best?

SOMMER

36 kommentarer

Siste innlegg