pictures from last night

Hei dere! Hadde en kjempe fin kveld i går, med masse herlige jenter. Haha vi tok sååå mange bilder, jeg og Aurora regnet ut at det ble lagt ut 24 bilder på instagram!! Men mange av dem ble slettet i ettertid da, heldighvis haha. Vi var på bursdag til Nora, og det var jo utkledningsbursdag daa. Dere fikk kanskje med dere at jeg skulle være indianer og jeg valgte topp nr to jeg, den var liksom litt mer relaxing hvis dere skjønner hva jeg mener, trenger ikke å passe på at magen tyter ut sånn som jeg antagelighvis måtte ha gjort med den andre, haha neida. Aurora sov over til meg i natt, vi hadde det kjempe morsomt. Hadde utrolig hes stemme når vi våknet i morgest, fordi vi sang karaoke hele kvelden hahaha, eeeelsker karaoke! Her er noen bilder fra kvelden.











det siste bildet ble tatt da vi kom hjem og sto på badet å tok av sminken, sang og danset ♥♥

Hva synes dere om bildene? Hva gjorde dere i gååår?

20 kommentarer

Siste innlegg