litt innkjøp osv

Kom hjem fra City Syd for litt siden, dro dit med Jenny. Er såå lenge siden sist, og det var kjempe koselig♥ Prøvde selvfølgelig ut den nye kaffe-sjappa Wayne’s Coffeè og det var faktisk bedre enn forventet! Mange har sagt at kaffen ikke er nooe god liksom… Men jeg syntes det smakte neeesten like godt som Starbucks!!! AND THAT IS SICK. Bestilite det samme som jeg alltid bestiller på Starbucks, caramel frappuccino, nyydelig. Og i tillegg hadde de glutenfrie kjekser haha 🙂


Kjøpte bare noe småtteri, en selvbruning fra Saint.Tropez til 400 kr fra Vita og fake lashes til sikkert 100 kr eller noe fra Vita

Nå er jeg ultrastressa sånn som jeg er hver gang det er 5 min til jeg blir hentet til trening. Jeg tror jeg bruker to min på å årdne meg, but I’m wrong. VI SNAKKES

Hva er deres planer for kvelden?

13 kommentarer

Siste innlegg