kommende videoblogg

Hei veerdens beste lesere! Har hatt en sykt travel håndball dag i dag. Vi hadde to kamper, begge var mot Tynset, altså to forskjellige tynset-lag haha. Og vi vant begge, jiippi! Kom hjem for en times tid siden, og nåå sitter jeg bare å slapper av før jeg tar turen til mine dearly belovede tvillinger.

I morgen skal jeg spille enda en kamp, meeen jeg skal blant annet teste feather-extensionene og lage videoblogg også! Vet ikke helt hva jeg skal videoblogge om, but I’ll figure it out. Noen som har noen forslag?

omg trutmunn, plis stopp’a mat, det ser forferdelig ut, du er stygg og fæl ;ppPppP thanks bro, look how much I care




Mange spør hvor jeg rediger bildene mine, og de bildene over foreksempel har jeg redigert på www.picmonkey.com. Lekte med litt ista med redigering, fint med litt forandring 🙂

Hva synes du om bildene?

27 kommentarer

Siste innlegg