julestemning

Våknet opp til maasse snø i morrest! Var på vei ut døra på vei til skolen i slipperser og en vanlig genser før jeg hørte pappa rope “mathiiilde, ka har du på dæ?” and I was like heeeehhe, så ble det parkas og vintersko…… Men det var kanskje ikke så dumt, for det har snødd i heele dag og det ser ut til at det kommer bare mer og mer. Får såånn julestemning av snøen. Kom hjem fra skolen og kokte kakao og havregrøt :-)))) jummy. Har ikke trening eller noe spesielt i kveld så jeg skal bare slappe av, bortsett fra å skrive 7 naturfag innleveringsgreier, YESS akkurat det jeg ville!

Lagde meg en liten, supersøt juleliste på spotify tihii. Haha det er to måneder til jul og jeg har julestemning som en liten unge! Bare trykk på linken under og subscribe den gjerne♥

julestemning






Vurderer å sette meg ned med Pretty Little Liars eller 90210 i kveld, har kommet litt ut av det og husker ikke hvilken episode jeg er på.. Foresten, noen som vet om noen supercoolawesome-programmer som går i kveld?♥♥♥

18 kommentarer

Siste innlegg