gleder meg til neste helg

Hehei! Dette innlegget kommer veldig sent, fordi jeg har pugget til rle prøve i hele dag.. Så de fleste av dere kommer sikkert til å lese det i morgen, eller i dag for dere da haha. Uansett, jeg skriver som om det er søndag fortsatt. Jeg rakk ikke blogge når jeg kom hjem i går, ble litt sent. Men jeg sov over til Anna, litt spontant, men det ble kjempe koselig. Våknet i morges og så på Frustrerte Fruer maraton på bliss før vi måtte sette i gang med pugging. Hvem setter prøve på en mandag daa?! THAT IS CRAZY, okei den skulle egentlig være på fredag, meeen vi fikk utsatt den.

På lørdagen dro jeg til byen og møtte Aurora, Mari og noen andre jenter, vi så på moteshow og danseshow på solsiden før jeg, Mari og Aurora dro på Graffi for å spise lunsj med Thea, Martine og Anna. Seriøst elsker graffi!! Milkshaken der er speechless. Ble en herlig dag med herlige jenter♥

Nå gleder jeg meg bare til neeeste helg igjen, haha. Det er det livet mitt går ut på.

my best babes♥♥

anbefaler virkelig ‘grillparty’ eller ‘grillfest’ husker ikke helt hva det het jeg, men aah det var godt!

Anna, Martine, Thea♥

Flere som har hatt en fin helg?

17 kommentarer

Siste innlegg