UKENS SPØRSMÅL

har du canada goose? hvilken størrelse og farge er den??

Nei jeg har ikke det 🙂

Hvor handler som oftes klær?

Bikbok, Gina Tricot, Carlings, det er egentlig de jeg kom på nå.

Haha etter du begynte å posere med hånden opp og et morsomt ansiktsutrykk har mange av vennene mine og også mange andre begynt med det! Digger deg!

haha :-)))

Er det en spesiell plass du MÅ dra til før du dør?

New York, Los Angeles, Las Vegas

Hvilken posisjon har du på handball?

midtback

Dine beste venner?

Hanna, Johanna, Anna, Katrine, Thea, Martine

Hvor lenge har du spilt handball?

Siden første klasse 🙂

hva er ginger?

gulrotfarget hår og edward cullen hud

Hvem kjenner du best fra Charlottenlund?

kjenner mange gutter derfra, but my darling aurora is my best♥ dere vet sikkert ikke hvem hun er, hun blogger da! sjekk ut bloggen hennes HER xDxDxD

kan du lage en video elleer forklare hvordan du har fiksa håret slik i headeren?

hoohooi jeg kan prøve, men ikke forvent noe med en gang, har det veldig travelt for tiden, but I’ll try!

Hvilket redigeringsprogram bruker du i videoene dine?

Imovie på Macbook

Hvor er lebestiften fra?

Mac, den rødeste fargen de har.


Hvordan får du kvaliteten opp til 1080p ?

Jeg ærlig talt ikke.. Tror det bare blir sånn fordi det er så bra kvalitet på kameraet 🙂

Kan jeg få livet ditt?

Kan bli litt vanskelig det altså, liksom å bare bytte liksom

Deler du rom med søstra di eller noe sånt? For så det var to senger, to skrivebord osv…;) Hvorfor har du dobbelt av alt?:)

Hmm jeg har ikke dobbelte av alt? Har et spisebord som skrivebod bare fordi jeg vil ha det stort, det er ikke to skrivebord. Og jeg har heller ikke to senger, bare to dyner haha 🙂

hvorfor slutter martine senere?? går dere ikke i samme klasse?

Flere av de gode gamle tvilling-spørsmålene. vurderer nesten å ha spørsmålsrunde om dem altså… Vi går i samme klasse JA, men det er liksom gruppe 1 og gruppe 2, men vi har klasserom sammen og er sammen nesten hele tiden, bare at vi slutter forskjellige tider noen ganger osv.

Noe dere lurer på til neste gang?

del gjerne innlegget videre via facebook-knappen nedenfor!♥

46 kommentarer

Siste innlegg