dagens antrekk

Hei dere! Var på trening fra ti til tolv i dag, er så herlig etterpå! Også får man liksom mye bedre tid, og bedre samvittighet når jeg propper i meg masse usunn mat etterpå, er dere ikke enige? Uansett, nå har jeg det megaultrasuper travelt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg bruker tid på å skrive sånne lange ord som det.. åh jeg får det alltdi sånn stress, jaja. Jeg skal til byen for å møte Aurora, Thea og Martine, vi skal spise på Graffi (hihi etter mitt ønske) og se på en danseoppvisning eller noe 🙂

Her er litt outfit bilder jeg tok i dag. Er ikke de beste bildene jeg har hatt, men hadde det sykt travelt so I guess that is an excuse.

jakke fra Topshop, bukse fra H&M, hals fra Bikbok, genser fra Vero Moda, sko fra Nilson Shoes.

 

Hva synes du?

21 kommentarer

Siste innlegg