good girls

Hei dere! Kom hjem fra skolen i dag og gjorde lekser med thea, neeeei jeg er ikke uvenn med martine haha, hun slutter senere xDD Så når klokka begynte å nærme seg fire bestemte vi oss for å lage middag ettersom det ikke var noen foreldre hjem som hadde tenkt å fóre oss.. Ble ganske enkelt fiskekaker og potetmos haha. Ble egentlig ganske godt, bortsett fra at potetmosen var knusktørr og smakte hundemat og at det som skulle være en hvit, fin saus, ble grønnbrun gugge. Ikke at vi bryr oss hva vi hiver i oss da, spiser det vi får servert liksom.

Så bra at så mange likte spotify-listene mine foresten! Og så litt viktig! Mailen min er for øyeblikket ute av drift, skjønner ikke hva som er galt, men jeg kommer meg hvertfall ikke innpå! Så hvis noen har sendt meg mail som dere ikke har fått svar på eller lurer på noe så må de eventuelt skrive det i en kommentar eller sende en melding på bloggen eller facebook.

Kanskje noen som har fått med seg at jeg vant konkurransen på Kristine Ullebø sin blogg, sikkert mange av dere som leser den? Såå gøy da, men, DET ER ALLTID ET MEN…….. Jeg kommer meg som sagt ikke innpå mailen min, så jeg får ikke tak i premien hahah, er det muuuulig….

Hva har dere gjort i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg