call 911

Kom nettopp hjem fra Skeidar. For detektivene som follower meg på twitter og heelt sikkert la merke til at jeg skrev at jeg gikk sminkefri på Skeidar, så kan jeg bare si at disse bildene ikke ble tatt i dag. Uansett, haha første gangen jeg har opplevd at brannalarmen går på et kjøpesenter! Jeg bare løp for harde livet nedover trappene, skjønte ikke hvorfor folk var så rolige!! En gammel dame foreksempel, brukte såå lang tid og jeg bare ‘MOVE BITCH’ og løp videre. hahahaha neida, nå begynte jeg å se for meg de rareste situasjonene i hode! Alle sammen (inkludert meg) gikk rolig ut og vi måtte stå utenfor i kanskje et kvarter før alt var som før igjen, så det gikk helt greit haha 🙂 Kjøpte to bilder til kjellerstua, dere kan få se dem senere!

Hva synes dere om bildene?

13 kommentarer

Siste innlegg