UKENS SPØRSMÅL

Hvor er jakken din fra?

Den er fra Peak og jeg kjøpte den i fjor, troor jeg!

Er du singel?

jeeeessss

Er du god i håndball? Hvilken posisjon spiller du?

Hmm jeg har ikke spilt mot meg selv da så jeg vet ikke hva de som spiller mot meg synes haha. Men jeg vil ikke si jeg er helt rævkjørt forvirra utpå banen heller da ;pPPpP

Har du mac? Hvilken air eller pro?

Jeg har Macbook Pro

Hvorfor er du så tan???? haha du skal jo være bleik……..

guess I’m just born as a tan ginger! Om vinteren blir jeg kritthvit da. Bilde under ble tatt litt før sommerferien, eller i starten, husker ikke helt.

Hva syns du om canada goose?

synes de er dritfine! Haha synes det er så morsomt at så mange ikke vil gå med de nå, fordi det liksom ikke er sosialt akseptert før snøen kommer! Mange ser på de som snobber og at de liksom brifer med jakka da ikke saant. So while their freezin im hot xD

Hvem er du mest med av jentene i vennegjengen din?

Er egentlig med alle nesten like mye, både i hverdagene og i helger. Okei vi er egentlig med hverandre hele tiden haha.

katrine, anna, mathilde, hanna, johanna, thea, martine♥

Har du cøliaki ? 🙂

Ja! Det betyr at jeg ikke tåler hvetemel og jaaa jeg overlever, det er ikke så ille som det høres ut.

hvor i Åre har du hytte???

fem til ti minutter walk fra byen.

hvordan ordner du håret sånn på siden?

Gjorde det i syden, så jeg vet ikke hvordan de har gjort det, men det er jo bare veldig små fletter da.

Blir du mobbet pga du er ginger?

Ja, og jeg griner nesten hver dag på grunn av det.. Nei halleluja det blir jeg ikke! Altså det er jo en eller annen idiot en gang i blant som bare slenger en ‘alle med oransj hår er stygge’ eller ‘haha du er ginger, du er stygg’. Men da er jeg ganske sikker på at den personen som sier det ikke har det så bra med seg selv, så jeg tenker bare stakkars menneske.

Går du og alle jentene i “gjengen” din i samme klasse?

Ja og det har vi gjort i 10 år!

blir du mye flørta med/ropt på osv når du er i syden av randoms? siden du er ginger liksom, har hørt det er de som blir mest lagt merke til siden det er så sjeldent 🙂

Hahaha dere skulle bare visst! Okei det hørtes sykt overfladisk ut haha, men jeg tror nåkk ikke det er hver dag de ser den hårfargen, jeg får ganske mye oppmerksomhet ja. Husker da jeg var i London med jentene og det første jeg hørte da jeg ankom flyplassen var ‘LOOK DADDY, LOOK THAT’S A GINGER!’ hahaha ja hei heh..

Hvor er buksa fra?

Den er fra Gina Tricot

 

43 kommentarer

Siste innlegg