kosekveld

Koset meg sånn i går kveld at jeg glemte å blogge haha. Når vi kom hjem fra den ‘tradisjonelle turen’ så slappet vi av litt før vi sminket oss og dro til byen, altså Åre by ikke Trondheim. Elsker Kicks butikken her, de har såå mye mer enn den i Trondheim. Det er noe av det beste med Åre spør du meg! For dere som ikke vet hva Kicks er for noe, så er det parfymeri med maasse sminke og hud produkter, all slags neglelakker, fake negler, selvbruninger, hår produkter, DE HAR ALT. Det er jo ofte sviindyrt for slike ting, men her har de masse prøver og små utgaver til 20 kr osv! :-)))

Så vi kjøpte en del ting og hadde hjemmespa

Dere husker det innlegget der jeg sa at jeg skulle ønske at vi hadde Ben&Jerrys i Norge….? Haha jeg vet at vi har det på bokser, men jeg tenkte egentlig på Ben&Jerrys-cafeér, fordi jeg troor ikke vi har det i Trondheim hvertfall, men jeg tør ikke si noe jeg, det ble jo krig i kommentarfeltet, jaja… haha


Så så vi en utrolig bra film, Battleship. Rihanna er jo med, og hun var dritflink! Skal ringe henne etterpå og si det, hun blir sikkert glad xD

Blogges senere!

36 kommentarer

Siste innlegg