BILDER FRA I GÅR

Hei folkens! I dag kommer de fra Topp og skal intervjue meg, så jeg er egentlig litt stressa haha, er det en ting jeg virkelig suger i så er det å beregne tid! Klarer aldri å beregne sånn ca hvor lant tid det tar å sminke seg eller dusje eller ja haha.. I kveld så tar jeg og Anna toget til Sverige, foresten! Blir sikkert koselig♥ Blogges derfra.

Men uanseett, i går var jeg, Anna, Nora og Natalie bare hjem til meg og bakte muffins og så film! Myye latter og photoboot-klipp hahaha. Når de dro hjem satt jeg og Anna å så på America’s Got Talent videoer, haha WHAT A INTERESTING LIFE!

Jeg og Anna spiste jo også verdens beste frokost fra mc.donalds!

hahaha dere lurer sikkert på hva det på toppen av muffinsene er.. Joda vi tenkte å prøve noe nytt, med minimarshmallows! Smakte ikke så mye av det, men det ble jo godt!

den ultrastandare jentekveld filmen of all times! Mean Girls♥

Jeg vet seriøst ikke hvor lang tid jeg og Anna har brukt på dette prosjektet her. Med å først finne bilder også kopiere ut, noe som var såå mye vanskeligere enn jeg hadde tenkt. Her foreksempel hadde jeg beregnet kanskje en halvtime-time på dette, noe som sikkert tok tre timer av vår skjønnhetssøvn i natt.


Sånn ble det seende ut når vi var ferdige i natt! Ble ganske fornøyd egentlig, det skal til rommet foresten. Er ikke ofte jeg setter meg ned for å klippe og lime osv altså! Synes dere det ble fint da?

Hva synes dere om bildene?

15 kommentarer

Siste innlegg