GOD MORGEN KLOKKA FEM

HEI DERE♥

Nå sitter jeg og Anna hjemme hos meg og vi skal snart spise frokost på mc.donalds, haha ja klokka er fem men heelleluja det er jo ferie! Anna kom nettopp hjem fra hytta and I’m gonna be sleepin’ at her place tonight, ble det rett? haha gir faen, det er ferie ;ppPPppP

Var litt søt i morrest når jeg tok frem Tussi-koppen min og lagde kakao med mini marshmallows, tok noen bilder av et sminkefritt morratryne, hehe♥♥ Skal jeg si dere noe? og alle bare JAA FORTELL. Haha jeg sier det uansett jeg altså. På to dager er det eneste jeg har spist en pose med chips, slanker meg skjønner dere!! Kødda så morsomt, men det er sykt lite da! Til vanlig spiser jeg seriøst heele tiden, men i feriene glemmer jeg det..

hvis noen lurer på hvorfor jeg har så mørke vipper, så er det fordi jeg har farget dem!

koppen er fra en Disney butikk i København!

Hva synes dere om bildene?

26 kommentarer

Siste innlegg