BURGY BITCHES

Heeei! Har bare ikke hatt tid til å blogge i dag, sorrii. Jeg, Nora og Natalie satt på til pappa til Sirkus Shopping, et giiga kjøpesenter i Trondheim. Det var så mange folk der, dere kan ikke see for dere, eller jo det kan dere sikkert. Vi dro rett innpå ‘Burgy’ noe som lignet ekstremt på mc.donalds. Ventet sikkert en halvtime på maten, unnskyld meg men er det ikke fastfood de selger da? FAST FOOD, det ligger litt i navnet daa. Møtte Karianne og Donata litt senere, gikk bare å så litt i butikker osv. Så ble vi lei, så vi kjøpte oss en is og klagde over at vi ikke kom til å komme oss hjem, før vi tilslutt tok til fornuft og tok bussen hjem.

Og forresten så skal jeg hilse til en supersøt jente som ringte meg i går. Hun heter Sara og hadde bursdag i går! Gratulerer med dagen som var:)

happyguurl

fine nåra og nat♥

im soooo pretty, don’t ya think?


Nå skal jeg møte jentene og vi får se hva vi finner på i kveeeld :-))

Hva har dere gjort i dag?

19 kommentarer

Siste innlegg