LUFTETUR

Hei folkens!

Etter jeg kom hjem fra den idrettsplassen som dere fikk høre om i går, så dro jeg hjem, kjøpte meg en sjokkis og satte meg ned for å presse inn litt matematiske kunnskaper jeg sannsynlighvis aldri får bruk for. HOOHO lang setning, take a deep breath now matholck. Vi hadde nemlig matteprøve i dag om vinkler, konstruering, trekanter, tangenter pytagoras og alle andre uforståelige ord dere kan komme på, haha. Og jeg, som nesten alle mine venner SKJØNNER IKKE EN DRITT. Men det gikk som det gikk.. 

i dag, etter den forferdelige prøven, hadde vi verdens herligste K&H-time. Haha dere kan seriøst ikke se for dere! Jeg blogget litt mens noen andre hørte på musikk og mange satt bare å pratet. Vi hadde vikar skjønner dere. Så kom hun bort til meg og spurte om jeg satt på internett, and I was like “SHIT I’M BUSTED!” men hun lurte bare på om jeg kunne gå innpå VGnett for å se om det var noen morsomme videoer der, hahaha. Så hele timen satt gruppa mi og så på morsomme videoer fra VG og Youtube, og læreren lo like mye som oss. Happy ending.

Nå sitter jeg og Johanna og skriver spansk-tekst om Trondheims historie, JESS AKKURAT DET JEG VILLE GJØRE NÅ. 10ende ass. Jaja men vi snakkes i morgen! Dere vet jo at jeg eeelsker fredager og helg, og jeg vet at jeg ikke akkurat er den eneste som liker det heller. Men bloggingen er såå mye bedre da.

Ha en fin kveld dere!♥

14 kommentarer

Siste innlegg