SECRET BOYFRIEND?

Hei dere!

Har en kik-gruppe bestående av sju av mine bestevenner, og der sendte jeg i dag et bilde av meg selv med sminke, og daa skjønner dere at jeg ble angrepet med spørsmål om hva jeg holdt på med og hvor faen jeg skulle, haha. Er ikke godtatt med sminke i hverdagen i min vennegjeng skjønner dere, om å gjøre å være styggest på skolen osv. Men da skrev jeg at jeg skulle på date med en ‘secret boyfriend’ og da ble de ganske nysgjerrige skal jeg si dere! Og nååå kommer sannheten om hvem den hemmelige loverboyen er!!……..

There is NO ONE… Okei haha sorry å skuffe dere gurls, men jeg var på fotballkamp, the reason for the makeup. Sykt spennende

Jeg var på fotballkamp til søsteren min og dette bilde var egentlig det beste jeg fikkt til……. Ja haallo jeg prøvde hvertfall da. Det er foresten hun baben i grønt med ballen mellom bena. Har hørt hun er en av de beste altså, og jeg tviler ikke!

Følte meg som verdens beste søster der jeg satt og holdt på fryse i hjel i regnet med en kald kaffe og en sjokolade som jeg spiste opp på noen få sekunder. Men det var morsomt da, de vant foresten!

Hva har dere gjort i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg