UKENS SPØRSMÅL

hvordan fungerer watchseries.com

Jeg tror det er lettere for dere å finne det ut, enn for meg å forklare meen. Du trenger ikke bruker, det er helt trygt og 100% gratis. Du søker bare opp den serien du ønsker å se, så trykker du på den! (hææ seerr gjør du? ;pPpp) Ja også kommer det opp forskjellige sesonger og episoder, og du fortsetter bare og trykke på den du vil se! Nå kommer det opp mange “Watch this link” nedover siden, og du bare trykker på den øverste. Ogsåå “click here to play” AND THEN ENJOOY

Hvor er genseren fra?

Bikbok.

Hvordan tar du bildene av deg selv, når du ikke har noen andre til å ta de for deg? Bruker du stativ ogsånt? Tar du outfitbildene dine selv?

Som oftest på outfit osv så er det søsteren min Pernille som tar de, men om hun ikke er tilgjengelig så haer jeg både kamerastativ og selvutløser-fjernkontroll, så det går egentlig helt greit!

Hur lång är du och vil du dela med oss vad du väger?

jeg er 170 cm tror jeg. Vet jeg har skrevet før at jeg er 175, men deet er jeg ikke hahaha, im so stupid. Men om jeg deler vekten min med dere blir det jo ikke igjen så mye da.. he he he neida jeg tror jeg veier rundt 50.


Hvor skal du i høstferien?

Skal hvertfall en tur til hytta vår i Åre også skal jeg spille i Bring (håndballgreier) helt i slutten, gleder meg!

Du er kjempe pen og elsker bryna dine! Kunne du lagd sminkevideo, med hvordan du tegner bryna også?

Tusentakk! Jeg har en video om hvordan jeg fikser bryna mine, check it out HERE

Hva er det du har på brødskiva?? Rosa makrell?

Ja jeg nekter å spise ting som ikke er rosa. Så jeg farger alltid foreksempel brunosten, nuggatien, roastbiffen og i dette tilfellet makrellen rosa! Haha nei det er hjemmelaget syltetøy…. ?

Hvor er den grønne jakka du har på deg på bildene på aurora sin blogg ifra?


Den er fra Topshop i København.

Hvilket kamera har du? 

Canon EOS 600D

Hvordan redigerer du bildene dine?

redigerer i Kurver, under kategorien Farger i Gimp. Og ofte på outfits osv i Picmonkey.com, forskjellige effekter!

Hvor har du kjøpt denne kjolen?? Måå ha den


Den er fra River Island!


Hvor mange søsken har du ?

Har en lillesøster



Hvor er den Starbucks koppen fra? er den av plastik? hvor kan du kjøpe de?


Jeg kjøpte den på Starbucks i London. Den er av veldig hard plastikk, troor jeg? Eller er det glass, neei jeg tror det er plastikk altså 🙂

Hva synes du om svarene? Noe du lurer på til neste gang?

38 kommentarer

Siste innlegg