Innkjøp and other stuff

Hei dere!

Vi sluttet kvart på to i dag, noe som er tiidlig, og det er så herlig. Rett etter skolen syklet (faktisk) jeg og Thea til et kjøpesenter ikke langt unna, City Syd. Vi farget vippene igjen, det kostet 195 kr på City Frisør der. Noen av dere husker kanskje at jeg sa at det svidde, svei, svoi haha, ja at det svei ekstreemt i øynene? Kjentes ut som jeg skulle miste synet og alt, haha. Men denne gangen kjente jeg det så vidt, kanskje fordi det liksom var andre gangen? Ikke vet jeg, men det anbefales hvertfall! Spesielt til dere jenter som sminker dere på skolen, da slipper dere jo alt maskarastyr så tidlig på morgenen!

Haha må bare hilse til alle de søte jentene fra Åsheim skole som kom til skolen min for å si hei til meg i dag!♥♥ hahaha u so cute

Dagens inspirerende, modell, fashionista antrekk! Tenkte bare å vise dere hvor syyykt lang skolevei jeg har, må traske meg gjennom 2 forferdelige meter for å komme meg til skolen HVER MORGEN ååh… Dere ser på bildet hvor skolen er og hvor huset mitt er, haha.

Kjøpte noe fra Bikbok i dag. Var myye salg der nå! Lyseblå genser 249 kr, størrelse L. Gull topp 49 kr (kostet 249 før!)

Hva synes dere om innkjøpet?

13 kommentarer

Siste innlegg