BOORING

Heei! Har en sykt spennede overskift nå for de som har merket det. Åh jeg kom nettopp hjem fra TG, det er så kjedelig haha. Jeg har egentlig lyst til å blogge litt skikkelig nå, meeen jeg har trening om et kvarter og her sitter jeg igjen, sånn som jeg gjør hver gang jeg har trening om et kvarter. Travel hverdag altså. Men takk for så mange tilbakemeldinger på innlegget om header! Venninnene mine kjefter litt på meg fordi jeg må blogge mer, og det vil jeg jo også! I går var problemet nat.fag prøve, grunnen til lite blogging, DET ER SÅ MYE SKOLE . Gleder meg bare sånn til helga jeg, er kanskje en helgablogger haha. Lover som alltid 110% SUPERBLOGGING i helga. Har ikke peeiling på hva jeg skal blogge om enda, men jeg kommer på noe! Nei masse!

Her er fra puggingen i går. De søte disneykoppene er foresten fra en Disneybutikk i København!

Lagde pannekaker til middag i dag. Det er så lett med disse pannekakene, de er helt ferdige og jeg synes de er såå gode. Også er de glutenfri, hihi. De selger de bare noen plasser, er det på Meny eller noe sånt, husker ikke helt jeg.

Følger opp matbloggingen hahaha namiiii♥

Foresten mange som lurer på hvorfor jeg ikke har ‘outfit’ i hverdagene, og det er fordi hveer jævla dag ser jeg sånn ut:

Flere som har mye skole og lekser for tiden eller?

13 kommentarer

Siste innlegg