BLOGGERNES SØNDAG

Hei dere! Håper dere likte oppskriften min da, ble litt vanskelig å prøve å huske hva jeg gjorde, men det gikk sikkert bra! I dag våknet jeg og Aurora i elleve-tolv tiden med sola skinnende inn vinduet, uten tvil herligste måten å våkne på, bortsett fra hvis chris brown eller noen hadde vekt meg da. Eller nei han hadde blitt skremt og dratt med en gang åh.. Ja uansett så spiste vi en av de kjente erica/aurora frokostene, haha. Så tok vi litt bilder og fikset vi oss for å dra til byen å ta en matbit, meen når klokka begynte å nærme seg fem/seks så giddet vi ikke likevell.

Foresten så skal jeg redigere en video nå som jeg spilte inn i går, så staay tuned!

Så istedefor bytur spiste vi opp resten av gårsdagens pizza og koste oss bare med blogging, musikk og morsomme tweeter som vi holdt på å dø av… Ska’kke nevne navn jeg ass, men haha.

Hva har dere gjort i dag?

25 kommentarer

Siste innlegg