UKENS SPØRSMÅL

Hvordan ordner du bryna dine, vokser du eller napper?

Jeg napper og tegner på med bryntegner.

Var det vont å ta hull i øret oppi der?

Nei ikke i det hele tatt! Men det ble vondere etterpå, det plaget meg ikke noe, bortsett fra når noen kom borti eller når jeg skulle sove på den siden. Men å ta selve hullet kjente jeg nesten ikke.

Har du noen bra nettsteder man kan se på serier gratis?

jaaa, www.watchseries.eu!

Hviken vgs tenker du å gå på å hvilken linje?

Åh egentlig har jeg ikke peiling. Tenker studiespesialisering, men aaner ikke hvor!

Også lurer jeg på hva favoritt fargen din er?

Jeg vet ikke om jeg har noen spesiell favorittfarge, liker egentlig alle fargene! MeN grønn, peach/korall, marineblå og rosa.

Når begynte du med sminke?

hmm om jeg ikke tar heelt på trynet feil nå, så tror jeg sjette/sjuende..??

Har du snapchat?


Håper bildet gir dere det svare dere leter etter.

Går du på samme skole som Nora? Eller går hun på samme skole som Aurora? Eller ingen av delene? Hvis du kjenner hun fordi hun går på håndball, hvordan kjenner da Aurora henne?

haha joo nå skal du høre. Ingen av oss går på samme skole, og jeg kjenner ikke Nora gjennom håndball. Vi har spilt mot hverandre mange ganger ja, men det var ikke sånn vi ble kjent. Altså i Trondheim er det egentlig sånn at nesten alle (jaa nesten, ikke alle haha) 97/96/95ere kjenner hverandre, eller hvertfall vet om hverandre da. Så vi ble egentlig bare venner, and now we are soulsisters ;ppPP,;,pPP


Hvor mange land har du vært i?

Oj det husker jeg ikke, men det er ganske så mange! De jeg kommer på i farten er; England, Frankrike, Spania, Hellas, USA, Sverige, Danmark, Tyskland, Thailand, Mexico, Italia, Kypros.

Har en leser kommet bort til deg?

Jaa♥ er så koselig

Hvorfor er du nesten alltid bare med den ene tvillingen, og ikke begge?

Haha skjønner ikke hvorfor dette er såå interresant. Altså de er jo ikke en person da, de er jo to personer som ikke hele tiden er sammen med hverandre. Jeg er ca like mye med begge to og mange ganger, kanskje oftest med de begge. Det er ikke noe grunn til at jeg bare er med en av dem, når jeg er det.

Hvilken skole går du på? jeg bor også i trondheim

Går på Stabbursmoen skole

Har søstera di blogg?

Noope

 

Hva synes dere om svarene? Noe mer dere lurer på?

31 kommentarer

Siste innlegg