lovely wednesday

Hei dere! Nå kom jeg akkurat inn døra, okei ikke akkurat da, okeeei en time siden.. Men jeg var hvertfall på orientering i skogen i sistetimen, så det er såå herlig å være hjem nå! jeg HATER orientering haha, det er sant altså, dere kan ikke se for dere hvor dårlig retningssans og kartforsåelse jeg har. Men denne gangen gikk det faktisk overraskende bra, heldighvis!

I natt lå Martine over, vi hadde et stort RLE prosjekt som skulle framføres og leveres inn i dag. Framføringen gikk egentlig bedre enn forventet, jeg synes selv jeg fortjener 6 da haha, men hveer gang jeg er så selvsikker på en bra karakter får jeg en dårlig en, så dette ser egentlig ikke så bra ut…. Men jeg gidder ikke tenkte mer på det, nåå skal jeg kose meg med hjemmelaget smoothie og lefser. Ville ha smoothie så jeg bare klæsja sammen alt jeg fant i kjøleskapet, bortsett fra fisken og majones og leverpostei og sånn, det droppa jeg da.

Kommer ukens spørsmål senere! Noe dere lurer på?

24 kommentarer
    1. Hva heter skolen du går på?
      Hvordan ble du kjent med Nora Tran?
      Hvilken vgs tenker du å gå på, og hvilken linje?
      Hvor mange ganger trener du i uka?
      Har en leser kommet bort til deg?
      🙂

    2. Hva fikk du på den første prøven din på ungdomsskolen?
      Dine bestevenner?
      Hvordan får du på selvutløseren på kameraet ditt?

    3. Utroliig braa blogg du har! :)♥
      Men for en stund siden så skrev du en bra nettside hvor man kan se serier som 90210, men jeg klarer ikke finne innlegget.. hahha, hva heter det? :)) ♥

    4. Går du på samme skole som Nora? Eller går hun på samme skole som Aurora? Eller ingen av delene? Hvis du kjenner hun fordi hun går på håndball, hvordan kjenner da Aurora henne?

    5. Jeg må bare si at jeg eelsker bloggen din! <33
      Også lurer jeg på hva favoritt fargen din er?
      oog yndlings fag?

    6. hviken vgs tenker du å gå på å hvilken linje? 🙂
      går du i klasse med hele “gjengen din” eller er dere splittet?

    7. Eeeelsker bloggen din og deg! haha, selv om jeg ikke har møtt deg:)
      her er noen spørsmål:
      Hvis du hadde fått bodd ett annet sted enn du bor nå hvor ville du bodd? fks: Oslo, bergen, elverum…
      Hva er favorittfargen din?
      Liker du fisk og liker du og fiske fisk?
      Skal du på Justin bieber konserten ?
      Liker du Justin Bieber?
      Hvordan ordner du bryna dine, vokser du eller napper?
      Har du noen bra nettsteder man kan se på serier gratis?
      Hvem er din aller beste venn ? (1)
      Sover du med kosedyr?
      Har du dyr?
      Hvor mange søsken har du?
      Hahaha, bare skrev noen spørsmål som poppet ut av hodet mitt der og da ;p

    8. Når du og en annen jente hadde innleveringer, på bildet sitter du med ørepropper. Satt du med ørepropper hele dagen? 🙂
      Haha, random.. Men det var det jeg lurte på

    9. Omg, du er så sinnsykt morsom! Det er positivt altså. Elsker å lese innleggene dine. Mange bloggere blogger så kjederlig så jeg leser vanligvis ikke, jeg bare ser på bildene. I mens du har både sykt bra bilder og sykt bra tekst. Ler meg i hjel av humoren din. Digger den! 😀

    10. Hva gjør du får å tjene penger ? eller bruker du bare de pengene du får av å blogge?
      Hvordan mac har du? har du hatt den lenge? kjøpte du den selv?
      har du mye klær?
      Går du og Aurora Mohn på samme skole? Hvordan ble dere kjent?
      DU er syyykt morsom! akkurat sånn humor jeg har, ler meg ihjel når jeg leser innleggene dine, og ikke minst når jeg ser på videoene din! hahahahahahhaha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg