skogstuur

Heihei! Var på skogstur med klassen i dag. Eller ikke direkte klassen, men jeg tror hele skolen fikk velge mellom fem forskjellige turer så det var vell folk fra nesten alle trinnene. Vi er foresten 1-10 skole, altså det er både barne og ungdomskole i en. Men det var hvertfall kjempe koselig. Jeg og jentene satt oss øverst på en haug og spiste masse junk-food hehe. Og skoledagen gikk kjempe fort, så alt i alt var det en fin dag!

meg og Thea, gikk litt etter resten på vei til dere vi skulle spise, fordi vi stakk en tur innom butikken først. BADGIRLS liksom

Anna, Mat, Thea

Og nå sitter jeg og Martine hjemme hos meg og skal sitte sånn i heeeele dag, for vi har en innlevering og en framføring som skal være ferdig til i morgen. Vi har ikke startet enda, så dette kan bli interessant. Men håper jeg blir ferdig så jeg kan blogge meer i dag. Bare så dere vet det så er det faktisk så morsomt å blogge for tiden, og det er bare på grunn av dere!! Noen av dere er kjempe flinke til å gi tilbakemeldinger og legge igjen kommentarer og det eelsker jeg! Tusen tusen takk♥

 

29 kommentarer

Siste innlegg