sunday is cake day

Hei dere! Nå sitter jeg på rommet mitt og spiser meg dritings på oreokake, aaaah♥ Gjestene spiste heldighvis ikke noe mye – så mere for meeg. Oj her sitter jeg og babler om kake og gjester, forgot to tell you at min kjæreste mamma har bursdag i daag. Så jeg bakte en giga oreokake, mamma bakte en giga ostekake og Pernille bakte åtte muffins, åtte really? thænks Pærnille. Joda du er flink sjø. Uaansett, først kom mimmi og beste (mormor og morfar) på middag og dessert, så kom noen av venninnene til mamma på kaker og kaffe. Var jo koselig det da :-)))))))

Foresten så sto jeg opp klokka halv ti i dag fordi vi skulle spille kamp mot Kolstad, men etter vi hadde varmet opp i en halv time og det enda ikke hadde dukket opp noe lag ble vi litt usikre. Eller det var en stakkars jente fra Kolstad som ringte rundt og prøvde å få tak i folk haha. Men det kom aldri noe lag så vi spilte bare treningskamp – heimdal mot heimdal, syke greier ass.

mario og pernille, bestefar sin søte voffs og mamma sin søte datter


legg merke til at det ikke er krem på toppen.. Dere skjønner at når jeg skulle piske krem, pisket jeg den en smuule for lenge, så det ble smør, ehe.. Så jeg droppa og kline smør på toppen av kunstverket mitt ass. Men det smakte hiimmelsk likevell.


fine søssss


Her synger jeg opra og mamma ser dumt i kameraet. HJERTE HJERTE SMILEFJES.

Ha en fin søndagskveld!

18 kommentarer

Siste innlegg