MINE FAVORITT LEBESTIFTER

Får mange spørsmål daglig om hvilke lebestifter jeg bruker. Og mine absolutte favoritter er de to under her, fra Dior og Guerlain. Begge er kjempe bra merker, fargen er sterk og sitter på lenge. For at lebestiften ikke skal renne ut i huden rundt leppene anbefaler jeg en lipliner! Min er fra Chanel, den er også kjempe bra. Fargene er kanskje ikke akkurat som de ser ut på bildene, de er faktisk enda knæsjere(haha?) fant jeg på det ordet nå eller er det noe som heter knæsjfarge? Ja det er det, ikke sant? Hahah uukei mathilde.. Uansett så er hvertfall fargen sterkere og den fra Guerlain er mer oransj, nyydelig farge!

Selvfølgelig er jo sterkheten på fargen avhengig av hvor mye du påfører, jeg bruker ikke å grii leppene inn i den, men bare ta litt hvis dere skjønner. Jeg må bare si at disse fargene passer spesielt godt til all of the ginger babes out there! Disse fargene passer egentlig de fleste tror jeg. Jeg synes hvertfall det er finere med litt ekstra farge istedefor nude eller lyyyys barbierosa, men alle har sin smak, right? Her er noen bilder der jeg har på disse:

Hva synes du om fargene? Hvilken farge er din favoritt?

17 kommentarer

Siste innlegg