FRIDAY FEELIN’

Hei dere! Som dere sikkert vet så er det freeedag. Det er så herlig med helg, ubeskrivelig. Var egentlig helt grei skoledag i dag. I norsktimen satt vi bare på pc, hørte på musikk og tok super awesome photobooth-bilder hahaha. Dere fikk se de ‘minst stygge’ av alle bildene vi tok i forrige innlegg, beklager det altså, jeg skulle gjerne vist dere min aller styggeste side, men de jeg tok bilder med syntes ikke deet var så god idè. Kom hjem og skulle akkurat til å sette meg ned i sofaen med god mat og serier, da jeg hørte det kom noen inn døra. Det var Hanna og Johanna som hadde tenkt seg inn, midt i min lille kosestund… Så jeg sto sikkert en halvtime for å prøve å dytte de ut og snakke dem til fornuft, og tilsluutt dro alle hjem til sitt, haha.

Hadde egentlig tenkt meg på kino og restaurant med Nora og Aurora i kveld, men jeg har håndballtrening…… KLIKKEER, på en fredag fra sju til ni?!?! Er det MULIG. Alle fredager i 2012 ødelagt.

Sånn ser jeg ut at the moment (pil ned) (hehe)

Sitter og ser 90210 og spiser heerlig mat nå, kosekose

Ha en herlig fredag da dere! Vi blogges♥ xoxo matholck

16 kommentarer

Siste innlegg