DAGEN I DAG

Heeia

Beklager sen oppdatering altså, men jeg har vært i byen i dag så ikke så store bloggmuligheter. Men hvertfall så tenkte jeg å si litt om dagen min. Ja altså jeg var på skolen og blabla veldig kjedelig, men i matpausen dro vi på butikken og jeg og Martine kjøpte oss to små bokser med salat fra salatbaren, haha og når vi kom hjem til meg etterpå og tok det på et fat så det kanskje liitt mer ut enn vi hadde tenkt. Men vi klarte faktisk å spise opp nesten alt sammen!

Jeg og noen av venninnene har en kik-gruppe der vi sender ultrstygge bilder av hverandre, så sendte Martine et bilde av at det ene øyet hennes var helt gjengrodd når hun våknet, så hun måtte sminke seg på skolen får å ikke se ut som noe forferdelig haha. La det ut på twitter, jeg heter mathildeholck der foresten. Er verdt å se haha.

Så etter skolen hadde jeg planlagt å dra til byen med Trine og Hanna, noe som ble litt vanskelig ettersom Hanna ikke har telefon for øyeblikket, men vi fant hun heldighvis i byen da haha. Vi skulle se og prøve litt Canada Goose skjønner dere, men bare en av oss gikk ut med en gigantisk Retro-pose, Hænnæ. Etter det dro vi på Graffi og spiste lunsj/middag, jeg spiste salat igjen! 

Litt morsomt at jeg sa ganske tydelig at jeg ikke skulle ha noe brød i salaten (ettersom jeg ikke tåler hvetemel) også får jeg salaten i en skål laget av brød, hahaha er det muulig, av alle ting liksom!?


nydelige Hanna og Trine♥


OG HEEER ER MEI NÅ

Hva har du gjort i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg