Videoblogg om en halvtime

Hei alle søte mandagsbarn der uute! I kveld har jeg som sagt vært på trening og tatt meg et deeilig bad på det splitter nye badet vårt og det var det herligste jeg har opplevd på lenge! Så godt å bare senke skuldrene og slappe av for en gangs skyld, ikke sant? Ta aniktsmaske og barbere leggene haha, nå til dags har man sjelden for god tid, hverfall i min hverdag. Etter det herlige badet, hadde mamma laget pannekaker♥♥♥ Når pappa er borte blir det eekstra kos, da sover jeg også i mammasenga tihi. Pappa er foresten på jakt, ‘No bli’e rypa te middag!’ Men jaa det jeg skulle si var at jeg har spilt inn en videoblogg med innkjøpene fra Kjøbenhavn som kommer før dere rekker å sovne, håper ikke dere legger dere så tidlig da… 

Gleder dere dere til videoblogg elleeeer?

8 kommentarer
    1. Du er syykt flink til å blogge! Også er du syykt pen! 🙂 Digger deg, og stilen din 🙂 <3

    2. wow, var innom bloggen din første gang nå.. Helt sykt hvor pen du er og helt klart en inspirasjons kilde til 1000! Ufattelig nydelig, du blogger veldig bra! Fast leser fra og med idag, jobb på videre!
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg