DAGENS ANTREKK


Topp fra Gina Tricot, jakke og bukse fra Topshop.

Hei! Har ikke gjort mye i dag, var i Nidarø Hallen en stund og så på håndballkamper med blant annet Anna og Nora, før vi dro hjem. Åh er så flaut på slike cuper(?) når du må gå forbi den laange siden av håndballbanen og det er fult av folk på tribunen og du kan vedde en hundrings på at du blir truffet av ballen….. Ble heldighvis ikke truffet i dag, men det har skjedd før haha! Uansett nåå må jeg rydde litt før jeg tar turen til mine kjæreste tvillinger og deres kjæreste kjærester (tihi) er liksom det femte hjulet på vogna :-(((( living the life without a boyfriend sucks, håper flere enn meg føler det sånn….

Foresten så har jeg litt forskjellige innlegg på lur, dere bør glede dere til blant annet videoblogg og konkurranser! skrives konkurranse med to ‘R’er eller to ‘S’er, haha klarer aldri å lære meg det!

Hva synes dere om antrekket?

55 kommentarer

Siste innlegg