historien om aur og mathilde

Heei! Nå er det Aurora som blogger, faktisk. Min kjære kjære Mat er i Lillehammer? Ellerno sånt. På håndballgreier, tror jeg… vet ikke, bryr meg ikke. Liker ikke håndball. ANYWAY. Mathilde lurte på om jeg kunne blogge, siden hun ikke har muligheten. Jeg svarte ja, som dere kanskje har fått med dere 🙂

Så var spørsmålet “hmmmmm hva skal jeg blogge om” Jeg har jo ikke gjesteblogget før. Så da tenkte jeg at jeg først kunne komme med historen om hvordan meg – aurora mohn stuedahl og mathilde holck ble kjent! eller venner da 😀 Isnt this exciting or what

Det hele starten med…. ♥♥♥♥ SNAPCHAT. Jeg sendte tullebilde, hun sendte tilbake, jeg sendte et dritstøgt bilde av meg, hun sendte et enda værre av hun tilbake, og slik fortsatte det! Så etter 2 uker med snapping følte jeg egentlig at jeg visste alt om Mathilde jeg, at vi har vært venner lenge. Snapchat ble jo faktisk såå mye latter og tull haha

And this is the first time we met. Jeg dro til en stygg håndballhall med nora og så på at hun spilte kamp. Så med vaffel i kjeften ropte jeg med full hals HEIAA MATHILDEEE YOU CAN DO IT GØØØRL. Så når kampen var ferdig så møttes vi og jeg har aldri hatt et så ikke-kleint førstemøte. Det føltes ut som jeg kjente mathilde hele liivet mitt uten overdrivelse. Vi snakket og flira i ett fra sekundet vi møttes. It waz like hello soulmate if ya know what i mean. 

Mathilde hadde sin graffiperiode på den tiden. Hun spiste på graffi sånn 5 ganger i uka og ble feit på milkshaken. Såå vi bestemte oss for å ta en date på graffi. Jeg bestillte en megafæl burger men itanke på hvor sinnsykt gøy vi hadde det så var det null problem. Haha, det er UMULIG å være med Mathilde uten å konstant le. 

Og siden vi hadde blitt soulmates til 1000 så lå jeg over til henne en lørdag. Med Kathrrrrine. Var en av de beste lørdagene jeg har hatt! 

Videone på macen til Mathilde, haha too bad de er på hennes mac. Fordi det var faktisk tiiidenes photobooth videoer

Tiden gikk og begge vi var jo god venn med vår kjære nåååra tran. Så vi ble på en måte en “trekløver” haha høres 6klasse ut men. Så det var liksom oss tre da som hadde hysteriske gruppesamtaler på kik osv. Og 2 dager etter jeg kom hjem fra barcelona så kom Mathilde og nora til meg og skulle liggover. 

Haha denne kvelden var faktisk SÅ morsom. Vi tre sammen er latter til 1000, kan ikke beskrives engang. Alt det vi kødder med, hahaha herregud sitter å smiler mens jeg skriver her. 

Etter 15 min med overtaling fikk vi gratis taxitur hjem!!! 

Jeg har egentlig ikke så veldig mye tid nå. Vi har ikke møttes på en stund, så vi skal finne på noe snart! Begge har det travelt også bor hun laangt unna meg. Men jeg tenkte jeg må skrive liiitt mer da. SÅ – representing MATHILDE

Mathilde har mange kallenavn faktisk, det er mat, 3t ræva, hulken og ginger. Hun har verdens herligste personlighet og er den mest utadvente personen jeg vet om. Dere aner ikke! Hun har sååå fin latter og sykeste humor’n. Dere får kanskje et lite innblikk av hvordan hun er i videobloggene hennes? haha aner ikke jeg. Men hun er hvertfall EN UBESKRIVELIG HERLIG PERSON ♥ 

haha OH MY GAD bilde øverst i midten. hahahahah har ikke ord. THATS WHY I LOVE YOU MATHILDE. Men dere VET jo at Mathilde er drit pen. Uansett, nå må jeg stikke! Håper dere likte innlegget. Love you mat see ya later på kik or something 🙂

Hade ale samen. 

15 kommentarer

Siste innlegg