UKENS SPØRSMÅL

 

Har aldri skjønt det der med tvillingene.. Er begge søstrene dine, eller hvaa?

Får mange spørsmål om dette, og jeg sjønner ikke hvorfor så mange tror vi er søstre bare fordi vi er med hverandre ofte? Nei de er tvillinger og kanskje vi ser på oss tre mere som søstre, men det er bare fordi vi er bestevenner hvis dere skjønner!

det nederste bilde ble tatt i fjor sommer.

Bor du på Tiller?

nope, Heimdal

Har du brukt photoshop på spøkelsesbildet?

Et av tuuusen spørsmål, svaret er NEI jeg har ikke brukt photoshop eller noen form for redigering! Bare for å få det sagt så har jeg ikke peeiling på hvordan slike ting fungerer en gang! Ble sykt mye styr rundt det bildet altså, kom på toppsladring og har fått masse hate comments ‘du er fake og gay’ hahaha omg you are making me cryy baby

Hvis du har rødt hår, hvorfor har du så mørke vipper?

Akkurat nå er det fordi jeg har farget dem til frisøren. Og for de som lurer så skal det vare i to til tre uker, og det sitter fortsatt på til meg hverfall! Er faktisk så sykt herlig å slippe å tenke på det.

Hvilke blogger leser du?


krisssy – nette nestea – annais – l0ve – tcmn – ssbk – auroramohn – explode – andreabadendyck – carolinecf – ulrikke lund – kristineam

Hvordan kan du være så brun når du er ginger?

Å halloo jeg er egentlig ikke brun, minner meg selv om en ung Bree Van de Kamp noen ganger. Eller okei det var litt overdrivelse, jeg er ikke såå bleik, hverfall ikke om sommeren. Men jeg gjør ikke noe spesielt altså. Jeg har jo selvfølgelig vært borti solarium og betakaroten før, men det funka ikke særlig for meg, har ikke tålmodighet nok for den slags.

Hva heter du på instagram og twitter?


mathilde holck

Hvilket hotell sov du på i København?

Et som het Marriott, var kjempe fint!

Har du noe kallenavn?

Nesten alle kaller meg bare mat eller matholck hehe

Hva synes dere? Noe mer dere lurer på?

 

22 kommentarer

Siste innlegg