TODAY I FEEL LIKE

Med en gang jeg sto opp i morrest følte jeg meg bare slapp og dårlig, men jeg dro på skolen likevell. Men etter to timer kjente jeg at jeg igjen ble dårlig og frossen og alt sånt ekkelt, så jeg dro hjem. Heldighvis for meg så bor jeg to meter unna skolen så det er ikke verdens lengste skolevei akkurat. Foresten så har Johanna bursdag i dag, så det ble muffins på jentene på skolen♥ 

Nå har jeg tenkt å lage meg noe mat og sette meg godt plantet i sofaen og se 90210, seriøst beeeste serien! Haha jeg må bare si noe, dere vet sikkert hun annek.blogg.no eller hva hun heter? Har sett litt om henne på toppsladring i det siste og tenkte å sjekke ut bloggen hennes. Så jeg bladde litt nedover og fant en videoblogg. Og mens jeg så den så måtte jeg bare le, for jeg kunne ikke la være å tenke at det var Sid i Istid hahaha, hun minner meg sykt om han! Kanskje bare meg da, men jeg ler bare jeg tenker på det!

Kommer en ukens spørsmål i kveld, noe dere lurer på til da?

16 kommentarer

Siste innlegg