dagen min liksom

Heiheii! I dag har det vært nyydelig vær i Trondheim, nesten for varmt! Jeg hadde en super skoledag og har mye heller lyst til å dra på trening nå enn å sitte med en varm kopp kakao og se 90210 hele kvelden! 🙂 masse hjerter og smilyer 🙂 Nei for de som ikke skjønte at det var ironi, dere får dere sikkert jobb dere også altså, ikke gi opp. Vi hadde orientering i gymmen i plaaaskregn og jeg var så blaut som jeg aldri har vært før, unntatt når jeg dusjer og bader og sånt he he. Så plumpet jeg i deeen synkgjørmedammen og ble heelt gjørmete fra topp til tå (nesten). Når vi endelig kom hjem så lagde jeg og thea oss varm kakao med krem aah♥ dagens høydepunkt. Vi satt bare å så masterchef og jeg ble så sulten av de krabberettene de lagde så jeg bare måtte ha krabbe til middag!

haha pappa bryr seg så fint lite

dette var meg når jeg kom hjem fra gymmen…. så faktisk mye verre ut i virkeligheten

oooojjj faen nå fikk jeg melding om at jeg blir hentet om fem min og jeg sitter heeer og chillen faaen åh, da må jeg gå da hade åh………

Ha en fin daag, vi bloggeees

9 kommentarer

Siste innlegg